Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. „Investeste in oameni!”

Dezvoltarea resurselor umane in 19 comunitati rurale din Regiunile Centru, Sud-Est, Sud-Muntenia – PSCR2  POSDRU/135/5.2/S/126095

Activitati de promovare

Harta interactiva
Pentru detalii privind activitatile desfasurate in comunele din proiect, dati click pe numele acestora.
untitled667--2

Activitatea de informare si promovare a fost conceputa ca o activitate transversala in cadrul proiectului „Dezvoltarea resurselor umane in 19 comunitati rurale din Regiunile Centru, Sud-Est, Sud-Muntenia – PSCR2”.

Coordonata de Fundatia Romtens, aceasta activitate vizeaza organizarea unei campanii ample de promovare a proiectului si a activitatilor acestuia si presupune definirea unui concept si a unui plan de comunicare si promovare, precum si realizarea si diseminarea materialelor de informare si promovare.

 

 

In cadrul activitatii de informare si promovare, activitate cu un caracter permanent, ce se desfasoara pe intreaga perioada de implementare a proiectului,  au fost stabilite urmatoarele obiective:

  • Cresterea notorietatii proiectului prin promovarea acestuia ca intreg, dar si a activitatilor lui, pe intreaga perioada de implementare;
  • Sporirea vizibilitatii activitatilor si rezultatelor obtinute in urma implementarii acestora;
  • Diseminarea, sustinerea si intarirea mesajelor cheie dezvoltate in cadrul proiectului;
  • Informarea locuitorilor din comune asupra organizarii evenimentelor/cursurilor care au loc la nivelul comunitatii, in vederea cresterii numarului de participanti la activitatile proiectului;
  • Elaborarea si diseminarea de materiale de informare si educare a locuitorilor din comunitatile din proiect asupra unui mod de viata sanatos si a respectarii legislatiei in vigoare privind sanatatea si securitatea la locul munca.

Datorita complexitatii sale si  ariei de acoperire, proiectul PSCR2 dispune de o audienta diversa ce influenteaza strategia de comunicare si planul de promovare, conducand la abordari diferite in elaborarea de instrumente si mesaje si utilizarea de canale pentru transmiterea acestora, precum si la masurarea diferita a impactului.

Audienta vizata de activitatea de informare si promovare o constituie grupul tinta al proiectului, reprezentat de persoane din mediul rural din comunitatile din proiect (angajati, manageri, persoane in cautarea unui loc de munca, persoane inactive, persoane ocupate in agricultura de subzistenta, someri), dar si alte parti interesate (mass-media, populatia in ansamblul ei, specialisti SSM, specialisti sanatate publica, administratiile publice locale etc.).

Instrumentele elaborate in cadrul proiectului sunt adaptate, cum s-a mentionat anterior, in functie de audienta careia se adreseaza. Astfel, in perioada de implementare a proiectului sunt elaborate numeroase comunicate de presa (pentru promovarea evenimentelor desfasurate), materiale de informare si educare (pentru a fi diseminate in cele doua campanii de promovare a sanatatii - Targurile de Sanatate si Caravanele SSM); materiale pentru promovarea proiectului si activitatilor lui, un spot radio (pentru promovarea Caravanelor SSM), doua ghiduri de dezvoltare rurala. Un rol important in promovarea proiectului si a activitatilor si rezultatelor sale il au conferintele (de lansare si de incheiere a proiectului), conferintele de presa.

Un alt instrument utilizat in activitatea de promovare a proiectului este newsletter-ul Fundatiei Romtens, publicatie on-line ce are ca destinatari un numar de 500 de persoane, intre care se regasesc specialisti SSM, specialisti de Sanatate Publica de la nivel national. In acest mod se asigura promovarea si diseminarea conceptelor proiectului (dezvoltare comunitara, formare profesionala, consiliere profesionala, mediere pe piata muncii, promovarea sanatatii, promovarea sanatatii si securitatii muncii), catre un public cat mai larg.

Activitatea de promovare contribuie la atingerea obiectivului general al proiectului privind dezvoltarea sustenabila a calitatii resurselor umane din mediul rural, in regiunile Centru, Sud-Est si Sud-Muntenia, in vederea adaptarii la o piata a muncii dinamica, flexibila si inclusiva prin respectarea cerintele UE cu privire la comunicare, informare, promovare si transparenta.

Comunicatele de presa difuzate in cadrul proiectului va sunt puse la dispozitie in sectiunea Stiri.

Fotografii de la evenimentele desfasurate in cadrul acestei activitati sunt disponibile in Galeria foto, in albumul Evenimente, actualizat periodic.